language="JavaScript1.2"> دل نوشته

Sepideh

Sepideh

             

 بگذار بگوین خسیسم من دوستت دارم هایم را خرج نمیکنم جز برای خودت

 



نظرات شما عزیزان:

Aliii
ساعت18:13---23 مهر 1392
زيبا بود مطالبت ، تبريك

به منم بسر خوشحال ميشم
پاسخ:bashe hatman agha


مهتاب
ساعت11:48---19 دی 1391
منم خوبم چه عجب!!!!!!!!!پاسخ:diiiiiiiiiii

الهه
ساعت16:53---6 دی 1391
بیا اینم آدرس

http://eli-filtering.blogfa.com



چ بی مقدمه واقعا :دی

در ضمن

خیلی وقته لینکی اونجاها

یاد بگیر

حیاط خلوت چرا لینک نیست؟؟؟
پاسخ:MERC BEBAKHS PAK KARDAMESH DOBARE LINK KARDAM


مهتاب
ساعت20:13---28 آذر 1391
سلاااااااااااممممممم سپکککک چطور مطوری؟پاسخ:khoofam azizam to chetor matori?

مستانه
ساعت20:57---23 آذر 1391
خيلي عالي بهم سربزن عزيزمپاسخ:bashe

عسل خانوم
ساعت20:59---22 آذر 1391
سپیده جونم منم دوسته مونیکا اینا خوبی

یه چیزی قالبه وبتو عوض کن



بعدشم به من سر بزن باشه اینم رمز1360پاسخ:bale shenakhtam bashe hatman sar mizanam azizam


الهه
ساعت22:28---9 آذر 1391
اوووووووه چ خشن!(نیشخند) یا من یا هیرو !!!! بله خب حق داشته! منم بودم همین حرفو میزدم!

همینجوری شکلکه حس خوبی بهم داد

لطفا بگو
رابطه م بهم هم خورد، خورد
عیبی نداره
فقط بهم بگو


الهه
ساعت19:09---8 آذر 1391
سلام
ok
من که از خدامه این بچه بازیا تموم بشن و برگردیم سر روزای خوش دوستیمون ...
برام هم مهم نیس کی در موردم چی میگه ...
پس:
آشتی آشتی دیگه ...

یه سوال:
چطور شد به این نتیجه رسیدی؟؟؟


saman
ساعت8:32---20 آبان 1391
salam azizam webet kheyli ghashange man linket karam khodamam to webe to,bia behem sar bezan montazeram

KIYAN-KM
ساعت22:52---10 آبان 1391
سلام همکار وبلاگی!خیلی وقت بود رو آپ نبودم راستش وبلاگت نمی دونم چشه چون خیلی دیر میاد!
در هر حال,امیدوارم آدرس وبم رو بدونی چون خیلی وقته رد پاتو روی وبم نمیبینم!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:,ساعت 17:24 توسط Sepideh| |